onsdag 20 juni 2018

Vart är alla gamla inlägg??



Jag fick ett ganska långt och väldigt trevligt mejl från en gammal läsare efter förra inlägget. Tack Emma!

Efter att ha läst det du skrev, Emma, tänkte jag att jag skulle förklara för er alla varför de gamla inläggen är borttagna. Det är såhär.

Som jag skrev i det förra inlägget fick jag problem med mitt Picasa Webbalbum för ett par år sedan och under en längre tid låg bloggen fortfarande uppe men utan bilder. Det är inte direkt optimalt när jag, då nästan uteslutande bloggade om inredning ofta hänvisade till just bilderna i min text. Ja, ni förstår dilemmat.

Tillslut efter lite påtryckningar via kommentarer och mejl att jag skulle ”fixa allt” kände jag faktiskt att blogglusten rann ur mig. Jag släckte därför ner bloggen helt.

Kanske kommer några av de gamla inläggen åter igen göra entré här i bloggen, men nej, jag har inte för avsikt att göra alla gamla inlägg offentliga igen. De inlägg som kommer tillbaka i någon form gör det enkom för att de fortfarande tillför något och för att de fortfarande känns aktuella.






Nu när jag har min lilla nystart gör jag det således utan bildlösa gamla inlägg och utan trasiga gamla länkar till e-butiker som lagt ner.

Jag vill att bloggen skall spegla mig och mitt liv just nu.




/ Veronica




2 kommentarer:

  1. Hej igen.

    Okey då förstår jag. Jag tänkte bara att du hade så många bra knep i dem gamla inläggen som jag tänkte att jag skulle typ skriva av eller så. Och liksom spara om du förstår. Men har jag tur kommer dom tillbaka. Det jag veeerkligen skulle vilja ha igen var den där dlandningen som städade och tog bort kalk i duschen. Snääälla, den kan du väl lägga ut igen?

    Emma

    SvaraRadera
  2. Menar såklart blandningen.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! ❤️ Veronica